جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

انواع كف سازي براي غرفه هاي نمايشگاهي

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

انواع كف سازي براي غرفه هاي نمايشگاهي

براي حضور پررنگ و جلوه بيشتر غرفه نمايشگاهي علاوه بر طراحي و دكوراسيون غرفه، مي توان از كف سازي متناسب با فضاي غرفه نمايشگاهي بهره گرفت. كف سازي مناسب فضاي غرفه نمايشگاهي مي تواند به تمايز غرفه نمايشگاهي شما كمك كند و سبب شود كه فاصله اي از سطح هموار سالن نمايشگاه براي فضاي غرفه شما ايجاد شود وچشم انداز بيشتري براي برند كسب و كار شما حاصل شود و البته نقش موثري براي ديده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آيد.

كف سازي به صورت يكپارچه براي كل فضاي غرفه نمايشگاهي شما كار بسيار دشواري و وقت گيري خواهد بود. در گذشته و در روش هاي سنتي از چوپ،پالت هاي پلاستيكي و يا يونوليت هاي فشرده براي ايجاد كف سازي يكپارچه استفاده مي شد اين روش ها همواره با مشكل ايجاد سطوح ناهمسطح مواجه هستند. در اين نوع كف سازي به دليل اينكه كف منطبق بر فضاي شما ساخته مي شود به هيچ عنوان امكان استفاده مجدد از اين كفها در فضاهاي ديگر وجود ندارد و پس از پايان نمايشگاه كف سازي ايجاد شده كاملا تخريب مي گردد و زمان كفسازي بسيار طولاني و سخت است. اما در غرفه سازي هاي نمايشگاهي مدرن استفاده از اسپيس فريم هاي كف بسيار مورد استقبال بوده است در اين روش  فريم هايي كه به صورت از پيش آماده هستند و اصولا به صورت مكعب هايي توليد شده اند استفاده مي شود اين مكعب ها در كنار هم قرار ميگيرند و در نهايت كف سازي يكپارچه اي را براي غرفه شما ايجاد مي كنند. سازه هاي پيش ساخته  براي غرفه سازي نمايشگاه و در عين حال سازه نمايشگاهي براي مديريت كف غرفه هاي نمايشگاهي يا فضاهاي داخل و خارج از سالن است.

انواع كف سازي براي غرفه هاي نمايشگاهي

سازه هاي نمايشگاهي از پيش ساخته شده با پايه هاي قابل تنظيم و با اجراي سريع، سطوحي هموار و زيبا را براي غرفه هاي نمايشگاهي شما ايجاد مي كند.اين نوع سازه هاي از پيش ساخته شده كه به عنوان كف كاذب مورد استفاده قرار مي گيرد. در رنگ هاي متنوع و سايز ها و ارتفاع هاي مختلفي وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود مي توانند از انواع اين كف هاي كاذب استفاده كنند و سطوحي هموار و بسيار زيبا را در نهايت به دست آورند. با استفاده از كف هاي كاذب نمايشگاهي علاوه بر طيف رنگي مناسب  با سليقه خود مي توانيد از متريال هاي گوناگون مانند پاركت، موكت و شيشه استفاده نماييد. همچنين اين سازه به شما اجازه مي دهد تا تمام فرآيند سيم كشي و نصب تجهيزات غرفه نمايشگاهي خود را از طريق كف انجام دهيد و تغييرات خود را تنها با جابه جايي قطعات كف هاي كاذب انجام دهيد و سازه اي با كيفيت و مقاومت بالا داشته باشيد.

هم چنين در طراحي هاي نوآورانه غرفه سازي مي توان از كف هايي كه از متريال هايي خاص تري هستند استفاده نمود. براي مثال موكت،چمن هاي مصنوعي،فرش و يا شيشه نيز مي تواند به عنوان پوشش كف مورد استفاده قرارگيريد. در بعضي از طرح ها ممكن است از پالت هاي بلك لايت استفاده شود و يا پالت هايي به عنوان اكواريم در برخي از قسمت هاي كف جايگذاري شود.

در ساخت برخي از غرفه هاي نمايشگاهي كه ماشين آلات صنعتي در غرفه قرار مي گيرد. دقت در انتخاب متريال مورد استفاده در كف امري بسيار ضروري و واجب است. رعايت اين مهم كه كف سازي ايجاد شده قابليت تحمل وزن هاي سنگين ماشين آلات را داشته باشد و در حين برگذاري رويداد نمايشگاهي امنيت را براي بازديدكنندگان و غرفه داران حاصل نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.