چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي بر چه اساسي تعيين مي شود ؟

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي بر چه اساسي تعيين مي شود ؟

بسياري از صاحبان كسب و كار شركت در يك رويداد نمايشگاهي و طراحي غرفه نمايشگاهي موردنظر خود را بسيار پرهزينه مي دانند.امادر حقيقت اين تصور درستي نيست.شركت در يك رويداد نمايشگاهي بايد به عنوان يك سرمايه گذاري و بازاريابي براي كسب و كار در نظر گرفته شود. در بخش هاي زير، ما به اين سوال پاسخ خواهيم داد:

 

 قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي بر چه اساسي تعيين مي شود ؟ 

هزينه هاي مرتبط با نوع كسب و كارتان كه شما به سادگي نمي توانيد از آنها اجتناب كنيد. اين كه آيا شما در يك رويداد بزرگ يا كوچك شركت مي كنيد، رقبا با چه ميزاني از قدرت در اين نمايشگاه حضور پيدا مي كنند. همچنين تصميم اصلي و اوليه براي فضاي درخواستي و متناسب با كسب و كار شماست كه تقريبا در حدود 40 تا 50 درصد از بودجه شما را به خود اختصاص مي دهد.
پيش از برآورد هزينه هاي ساخت غرفه  نمايشگاهي ابتدا بايد مراحل ساخت يك غرفه نمايشگاهي را در نظر گرفت. اين مراحل شامل اجاره فضاي مورد نظر از شركت برگزاركننده نمايشگاه، عقد قرارداد با شركت ارائه دهنده خدمات طراحي و ساخت غرفه نمايشگاهي و پس از آن مراحلي كه توسط شركت پيمانكار غرفه سازي صورت مي گيرد كه شامل سفارش غرفه، آشنايي با مراحل مختلف غرفه سازي، طراحي غرفه و ارائه طرح غرفه متناسب با اهداف شركت، آشنايي و انتخاب متريال مصرفي غرفه،  نوآوري در در طراحي غرفه، ساخت غرفه، غرفه آرايي و اجراي غرفه، پشتيباني از غرفه و جمع آوري غرفه پس از اتمام  نمايشگاه خواهد بود.
يكي از بهترين روش هايي كه شما مي توانيد در هنگام سفارش غرفه نمايشگاهي مد نظر قرار دهيد اين نكته است كه بودجه خود را به شركت طراح غرفه نمايشگاهي خود اعلام نماييد تا از همان ابتدا شركت مجري، طرحهاي اوليه را بر اساس متراژ و سپس بودجه شما ارائه نمايد. اين نكته بسيار مهم است كه هزينه هر متر ساخت غرفه نمايشگاهي با استفاده از يك نوع متريال استاندارد در متراژهاي بالاتر براي مثال بيش از 50 متر كاهش مي يابد در صورتيكه اگر شما همان متريال را در متراژهاي كمتر از 50 متر درخواست كنيد بايد هزينه بيشتري براي هر متر مربع ساخت و طراحي پرداخت نماييد. يعني قيمت و متراژ رابطه عكسي با يكديگر دارند و هم چنين  تمام مراحلي كه در يك غرفه نمايشگاهي اهم از نجاري، برقكاري و نقاشي صورت مي‌گيرد در ساخت يك غرفه نمايشگاهي كوچك و بزرگ برابرهستند.
اعلام بودجه در همان ابتداي كار به شركت طراح و سازنده غرفه نمايشگاهي مي تواند بسيار موثر باشد. با اين روش طراحي مطابق با بودجه و متناسب با كسب و كار شما را ارائه مي گردد. ميزان استفاده از متريال در غرفه نمايشگاهي، نوع متريال مورد استفاده و نحوه استفاده از آن هر كدام مي تواند به صورت جداگانه عاملي براي تغيير قيمت هاي اساسي و قابل توجه در طراحي و ساخت غرفه نمايشگاهي شما باشد. به همين دليل است كه بهتر است قبل از طراحي بودجه در نظر گرفته شود و طبق بودجه شما طرح غرفه نمايشگاهي منحصر به كسب و كار شما ارائه گردد.
در ساخت غرفه هاي نمايشگاهي مي تواناز متريال هاي مختلفي نظير نئوپان ،ام دي اف و انواع هاي گلس ها استفاده كرد كه البته استفاده از هركدام از اين متريال ها مي تواند در قيمت تاثير گذار باشد.البته تمامي موارد گفته شده اگر تحت يك طرح بسيار نوآورانه و خلاقانه قرار گيرد مي تواند با توجه به بودجه تعيين شده بسيار تاثيرگذار باشد و تمامي بازديدكنندگان را به خود جلب كند، پس در نتيجه طراحي مناسب يك غرفه بيشترين سهم را در ميزان اثربخشي يك غرفه دربرخواهد داشت.
با توجه به موارد فوق انتخاب هوشمندانه يك شركت طراح و سازنده غرفه نمايشگاهي براي ساخت غرفه شما بسيار مهم و كليدي است.شركتي كه بتواند با توجه به بودجه شما و با استفاده از تجارب خود، كسب و كار شما را با نمايي بسيار موثر و جذاب به بازديدكنندگان معرفي كند و موجب شود كه شما در مسير موفقيت خود پيش رويد و شركت دريك رويداد نمايشگاهي بتواند بيشترين مقدار اثربخشي و كارآيي را براي كسب و كار شما به همراه داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.