پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي و اجراي غرفه نمايشگاهي چگونه انجام مي گيرد؟

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

طراحي و اجراي غرفه نمايشگاهي چگونه انجام مي گيرد؟

نمايشگاه ها و نمايشگاه هاي تجاري، بستر مناسبي براي نمايش محصولات و خدمات كسب و كارشما مي باشد. شركت در يك رويداد نمايشگاهي به عنوان يك فرصت ايده آل براي تعامل شركت ها و هم چنين تعامل مستقيم با مشتريان شركت بايد در نظر گرفته شود و هم چنين به عنوان يك پشتيبان كامل در ساخت يك نام تجاري به حساب آيند.
يكي از مهم ترين چشم اندازهايي كه از شركت شما در يك رويداد نمايشگاهي در ذهن بازديدكنندگان باقي مي ماند همواره طراحي و غرفه سازي نمايشگاهي شما خواهد بود. شركت كنندگان در سراسر جهان به دنبال كشف و غافلگيري از غرفه هاي نمايشگاهي مي باشند. يكي از بزرگترين تصميم هايي كه براي شركت در يك نمايشگاه بايد گرفته شود اين موضوع است كه آيا شما مي خواهيد از يك غرفه پيش ساخته استفاده كنيد و يا اينكه مي خواهيد به سراغ طراحي و سفارش يك غرفه سفارشي برويد. انتخاب اين موضوع درست مانند دو طرف يك سكه است كه هر كدام مي تواند مزايا و معايبي را به همراه داشته باشد.
طراحي غرفه نمايشگاهي شما بايد به وضوح و به طور چشمگيري بيانگر اين موضوع باشد كه شما چه كسي هستيد،  مزايايي كه ارائه مي دهيد  و چرا شما بهترين گزينه براي پاسخگويي به نيازهاي مخاطبان مورد نظرتان هستيد. شما فقط چند ثانيه براي جذب توجه بالقوه بازديدكنندگان نمايشگاه فرصت داريد و اين بدين معناست كه طراحي غرفه نمايشگاهي شما بايد به سرعت و به روشني پيام شما را ارسال كند و بتواند بامخاطبان ارتباط برقراركند.رعايت اصول طراحي غرفه نمايشگاهي مي تواند اين مهم را ميسر سازد.كه طرح غرفه شما بيانگر حقيقي كسب و كار شما باشد.
تعدادي از شركت ها ابزارهاي ارزان قيمت يا نرم افزار 3D را طراحي مي كنند كه در مرورگر وب اجرا مي شوند. اين ابزار با استفاده آسان ، غرفه داران را قادر مي سازد تا به سرعت و دقت پيكربندي غرفه و اجزاي اصلي طرح مورد نظرخود را ايجاد كنند.
مهم نيست كه چه شركتي غرفه نمايشگاهي شما را طراحي مي كند، كليد اين است كه كليه طرح ها، گرافيكها و عناصر غرفه با هم متناسب باشند تا بتوانند پيام شما را به گونه اي بيان كنند كه مخاطبان مورد نظر شما را تحريك كند.

طراحي ساده، ارائه قوي پيام 

حفظ سادگي در طراحي غرفه تجاري شما را قادر مي سازد تا پيام محرمانه كسب و كار خود را ارسال كنيد كه چشم انداز بالقوه را براي غرفه شما جذب مي كند.همانطور كه شما شروع به طراحي خود مي كنيد از ابتدا به اين نكته توجه كنيد كه مهم ترين پيام شما براي برقراري ارتباط با بازديدكنندگان چه خواهد بود سپس، اهداف براي شركت در نمايشگاه، مخاطبان مورد نظر، موقعيت نام تجاري، عرصه رقابت و مزاياي منحصر به فرد كسب وكارتان را در نظر بگيريد.
براي افزايش اثربخشي طراحي غرفه نمايشگاه هاي خود، از استراتژي هاي بازاريابي استفاده كنيد كه به      چشم انداز ، لمس، صدا و بوي شما علاقه مند مي شوند.
براي به حداكثر رساندن حس بينايي، گرافيك و تصاوير شما بايد جسورانه، رنگي باشد و به عنوان نقطه كانوني نمايشگاه شما باشد. از طريق تصاوير و مضامين حداقل، آنها بايد داستان و مزاياي شما را در برگيرد به طوري كه شما را از رقبا جدا سازد.
ارائه فرصت هايي براي لمس كردن و تجربه محصول شما، بازديد كنندگان را درگير خواهد كرد و تاثير مثبتي را به ارمغان مي آورد  و اثربخشي فروش را تسهيل مي بخشد.
استفاده موثر از صدا در فضاي غرفه نمايشگاهي شما مي تواند موجب جذب بازديد كنندگان شود و به صورت مستقيم بر فروش كلي محصولات تاثيرگذار باشد. مثال هايي از استفاده از صدا در غرفه شما شامل برنامه هاي زنده، سخنرانان، سخنراني هاي رسانه اي، موسيقي يا سرگرمي هايي است كه محصول شما را در محتوا نمايش مي دهد.
داشتن عطر و بوي خوش طعم، فضاي غرفه نمايشگاه شما را مطلوب مي سازد مانند بوي دلپذير محصولات پخته شده، قهوه يا گل هاي با كيفيت كه براي جذب بيشتر بازديد كنندگان موثر است. كليد طراحي و ساخت استراتژي هاي بازاريابي به منظور ارائه راهكارهاي مؤثر و كارآمد، تلاش هاي شما براي هدف قرار دادن خريداران بالقوه محصول افزايش مي دهد. 
اصول طراحي غرفه نمايشگاهي بايد به با اهداف اصلي كسب و كار شما همراه باشد تا پس از انطباق اين اصول اوليه طراحي، طرح متناسب با كسب و كار شما ارائه گردد و سپس با در نظر گرفتن استراتژي هاي بازاريابي و برندينگ شما و البته بودجه مورد نظرتان طراحي غرفه نمايشگاهي شما به مرحله پياده سازي و اجرا برسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.