پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

از اتصالات سازه هاي فولادي چه مي دانيد؟

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

از اتصالات سازه هاي فولادي چه مي دانيد؟

اصولا اسكلت فلزي مجموعه اي از اعضاي متصل فولادي است كه با اتصالات و جزئيات سازه اي به واحد يكپارچه اي تبديل مي شود. اگر يكپارچگي اصل باشد نقش اساسي اتصالات و جزئيات بيشتر نمايان مي شود. يكي از مشكلات مهم امر ساختمان سازي در كشور ما عدم توجه به اين جزئيات مهم است. در اسكلت فولادي حتي اگر نيروها و ستونها محافظه كارانه طراحي شده باشند. در صورت عدم طراحي و اجراي مناسب اتصالات و جزئيات كارآمد، ايمني لازم را براي ساختمان در برابر نيروهاي قائم و جانبي نمي توان منصور شود.

در سازه هاي اسكلت فلزي جوشي يا اسكلت فلزي پيچ و مهره جهت اتصال هر يك از اجزا در سازه هاي فولادي وجود يك قطعه رابط براي جوش با پيچ ضروري است اين قطعه رابط همان انواع اتصالات هستند كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.

انواع اتصالات در ساختمانهاي فلزي:

 انواع اتصالات تير به ستون 

انواع اتصالات پاي ستون 

 اتصال دو تيرآهن به هم و توليد ستون يا تير دوبل 

 اتصالات بادبندها به ستونها و تيرها 

شركت ابداع سازه جي اصفهان يكي از بزرگترين شركت هاي طراحي و ساخت سازه هاي فولادي در ايران است اين شركت براي آشنايي هرچه بهتر افراد با تخصص هاي اين شركت اقدام به تهيه مقالاتي در زمينه سازه هاي فلزي نموده است كه در اينجا نيز در مقاله انواع اتصالات سازه هاي فولادي به توضيح كامل هريك از اتصالات پرداخته است. اين شركت با اجراي پروژه هاي بزرگ ساخت پل هاي فلزي،، انواع سازه هاي اسكت فلزي جوشي و پيچ و مهره، ساخت انواع سوله و جرثقيل هاي سقفي توانسته نظر مشتريان خود با جلب نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.