شما آماده نمايشگاه بعديتان يا رويداد بعدي هستيد و يكي از مواردي كه نمايشگاهتان را در موفقيت جاي خواهد داد تعداد تعداد و راهنمايي است كه در طريق نمايشگاه به دست آمده است. اين مسأله ميتواند تنها زماني رخ دهد كه شما حداكثر بازديدكننده از غرفه را جذب و درگير كردهايد و با آنها در بيشترين حد امكان ارتباط برقرار كردهايد. وقتي بازديدكنندگانتان راحت هستند، در سؤال و دانستن هر چه بيشتر در مورد برند، محصول و خدمتتان را افراط ميكنند. چيزي كه براي اطمينان مهم است دانستن اين مسأله است كه نمايشگاهها بزرگترين سكو جهت نمايش يا ويترين برندتان در مقابل تماشاچيهاي زيادي در كل جهان است. و وقتي شما اين تعداد از بازديدكنندگان هدف را داريد، درگير و جذب نمودن آنها در بهترين مسيرهاي احتمالي ضروري ميشود. با ارائه دهنده بودنتان تلاش داريد تا اين مسأله را تضمين كنيد كه هر چه بيشتر به طور محسوس ميتواند همه چيز عادي باشد و يك غرفه نمايشگاهي تحسين برانگيز درست نماييد
طرح غرفه نمايشگاهي
با طرح غرفه نمايشگاهيتان يا ساخت غرفه ابتكاري غرفه به وسيله بازيهاي فكري و عرضههاي سمعي بصري، ميتوانيد در ادامه مطمئن شويد كه غرفه نمايشگاهيتان ميتواند حداكثر بازديدكننده را جذب نمايد. اگر بازديدكنندهتان روي غرفه نمايشگاهيتان متمركز نشد پس خطر زيادي وجود دارد كه آنها ممكن است غرفه نمايشگاهيتان را ترك نمايند و شما ممكن است يك كارفرماي مؤثر در آينده را از دست بدهيد.
بنابراين، در اينجاست ايده قابل توجه ضروري در غرفه نمايشگاهتان وجود دارد كه حداكثر تعاملات مشتري- برند را شروع خواهد نمود.
تعهدات و درگيريهاي قبل از نمايشگاه كليدي هستند
شناختن مهمانتان قبل از اين كه نمايشگاه شروع شود تعيين كننده است. شما ميتوانيد دو يا سه ايده تعهداتي قبل از ارائه كه ممكن است شما را علاقهمند سازد كه بهتر بازديدكنندگان نمايشگاهي را بفهميد، فهرست نماييد نوع مهمانها را بشناسيد، چه چيزي آنها را جذب و علاقهمند ميسازد به آنها چندين موضوع ارائه دهيد اين كار ميتواند در مورد غرفه نمايشگاهيتان آوازهاي را ارسال نمايد و بازديدكنندگان از غرفه نمايشگاهيتان ممكن است احساس آسان گيري بهتري را در طول نمايشگاه حس نمايند. شما ميتوانيد نظرسنجيهاي آنلاين درست كنيد و حتي قبل از آغاز نمايشگاه قرارهاي ملاقاتي بيشتري بسازيد. اجازه بدهيد بازديدكنندگان از غرفهتان بدانند كه چرا شما در يك ارائه خاصي علاقهمند هستيد همچنين تصاوير را روي سايتهاي شبكه اجتماعي ارسال نماييد. ايجاد كنجكاوي طراحي غرفه نمايشگاهي چيزي است كه مشتري حتمي ممكن است با آن اسير شود. بنابراين به مهمانهاي خود اجازه دهيد تا در مورد اين زوايا بيشتر، از طريق ملاقات پيش از نمايشگاهي، تفكر نمايند.
عناصر طراحي غرفه نمايشگاهي
در مقام يك بازديدكننده و نمايشگاهي بودن، مهمترين مسألهاي كه من توجه خواهم كرد اين است كه چگونه فضاي نمايشگاهيتان، فريب دهنده و جذابتر است. با نصب ارائههاي سه بعدي يا جا دادن ايدههاي طراحي غرفه نمايشگاهي مثل ترسيم سه بعدي، تجارب مجازي، نمايشهاي محصول به صورت سمعي- بصري، بازيهاي جالب و سؤالات كوتاه همگي قسمتي از فعاليتهاي جالب هستند كه بازديدكنندگان از نمايشگاهتان را نسبت به غرفهتان جذب شده رها ميسازند. به وسيله احتراز سايه باني مناسب و استفاده مناسب از سبكهاي جلوي چشم و ارائه ها، طراحي غرفه نمايشگاهيتان ميتواند در چشم مشتريان بازديدكنندگان بشوند.
قابل در دسترس بودن غرفه بقيه كار را انجام خواهد داد
تا به حال متعجب نشدهايد كه چه چيزي فضاي نمايشگاهيتان را جذابتر ميكند؟ فضاي تعامل فرد با فرد بين برند و مشتري است. اين مسأله نياز را براي در دسترس نمودن مناسب غرفه ايجاد كرده كه نه تنها به شرح و توضيح به بازديدكنندگان غرفه در مورد محصولات و خدماتشان كمك ميكنند بلكه همچنين اين مسأله را مطمئن ميسازد كه حداكثر تعاملات بين مشتري و برند وجود دارد. كارمند غرفه است كه بيشترين تلاش را در حفظ بازديدكنندگان از غرفه نمايشگاه مرتبط با برند دارد.بنابراين، دفعه بعد وقتي كه در نمايشگاه داريد و در جستجوي جذب تماشاچي در غرفه نمايشگاهي هستيد پس اين ايدههاي در دسترس را نگه داريد و يك تجربه نمايشگاهي ارزشدار را داشته باشيد.
- ۲۰ بازديد
- ۰ نظر