هنگام شركت در يك نمايشگاه شما شانه به شانه با بيشتر برندها و اغلب رقبا هستيد. جهت برجسته بودن در شلوغي و اينكه حضور شما در رويداد حس شود يك چالش است. يكي از روشهايي كه به شما اطمينان ميدهد كه در شلوغي به جلو كشيده ميشويد ساخت يك خواستند نمايشگاهي (stand show) خوب است. فهرست زير 5 مؤلفه يك طراحي غرفه نمايشگاهي هستند.
طراحي غرفه نمايشگاهي
نگاه و احساس هستند و غرفه شما مهمترين مسألهاي در هنگامي است كه جهت نمايش جلو ميآيند. تكهاي طراحي نياز دارند تا به وسيله يك شخص ماهر و با تجربه يا شركت به عهده گرفته شود. اين جايي است كه طراحي غرفههاي نمايشگاهي به صحنه ميآيند. اغلب سازندگان غرفههاي نمايشگاهي با جنبه طراحي سروكار دارند. شما نياز داريد كه آن جا را در مورد برند و محصول خود توجيه كرده و به آنها ايدهاي در مورد اين مسأله بدهيد كه چگونه غرفه نمايشگاهيتان را در خيال خود داريد. يك سازنده تا تجربه بودجه شما را در نظر خواهد گرفت، تصوير برند و محصول شما را ميفهمد و طراحيهاي منطبقي را پيشنهاد مينمايد كه در خور تصوير برند و محصولتان خواهد بود.
هزينه بهرهوري
خود را در جنبه طراحي غوطهور و درگير نسازيد. طراحان غرفه زيادي در بازار وجود دارند كه استندهاي نمايشگاهي عالي را پيشنهاد مينمايند. واضح است كه ساخت غرفه پيچيده به هزينههاي بسيار بيش از آنچه در آماده كرده بوديد كه هزينه كنيد ختم ميشود. اين مسأله مهم است كه بودجهاي را تخصيص دهيد و آن را در طول ملاقاتهايتان با طراح بر آن تصريح كنيد. سعي كنيد كه تا حد امكان به هزينه بهرهوري پايبند باشيد و به هزينه كرد بيشتر ختم نكنيد. هدف و آنچه كه ميخواهيد از طريق نمايشگاه بدان برسيد را تحليل نماييد و بودجه را برطبق آن تثبيت نماييد. اگر هزينهتان از سودتان تخطي نمود پس معاملهاي خوب نبوده است. يك سازنده غرفه نمايشگاهي خوب در داخل بودجه شما كار خواهد نمود و از شما با بهترين راه حل ممكنه پشتيباني مينمايد.
ساخت غرفه نمايشگاهي
اگر شركت شما به طور مكرر در نمايشگاهها و رويدادها شركت ميكند يا در حال برنامهريزي شركت است، توصيه ميشود كه شما روي طراحي غرفه نمايشگاهي قابل استفاده مجدد سرمايهگذاري نماييد. فرغه و استندهاي قابل استفاده مجدد عموماً جهت نصب و پياده نمودن هم راحت هستند. اجاره هم گزينه خوبي هستند اگر فضاي كافي جهت انبار و نگهداري استندها نداريد اما اين مسأله ممكن است هزينه بيشتري براي شما داشته باشد. غرفه و استندهاي قابل استفاده مجدد و قابل حمل ميتوانند بر طبق نظر مشتري هم اگر لازم باشند ساخته بشوند و اگر به خوبي حفظ شوند ميتوانند آنها را براي چندين دوره و نمايشگاه بعدي استفاده نمايند.
هم خوئي
كيفيت اصلي يك غرفه و استند نمايشگاهي خوب اين است كه جاذب و كشنده ببه نظر بيايد. يك طراحي پيچيده غرفه ميتواند مقاومت ناپذير باشند و حتي ميتواند از برند و محصول دور شوند. محصول و برند شما بايد هميشه جاذبه اصلي غرفه نمايشگاهيتان باشد.با در نظر اين مسأله خواه اقتصادي باشد يا تحت دستهبنديهاي محصولات لوكس قرار ميگيرد، غرفه را طراحي نماييد. موفقيت نمايشگاه شما همچنين بدين مسأله بستگي دارد كه چه طرحي را بريزند تا تماشاچيها و بازديدكنندگان وارد شده را پذيرايي نماييد و آنها را حفظ كنيد. شما بايد ايدههايي را پيشنهاد نماييد كه مطمئن شويد بازديدكننده زمان نسبتاً بيشتري در ساخت غرفه را نسبت به ديگر صرف مينمايد.
منحصر به خودي/ فرديت
وقتي شما در حال ارائه و نمايش هستيد، در كنار برندها و محصولات زيادي هستيد. در اولين نگاه استند غرفهتان بايد در شلوغي برجسته باشد. لزوماً برجستگي بدين معنا نيست كه بايد سرمايهگذاري زيادي داشته باشيد يا چيزي را به دقت شرح دهيد. شما فقط نياز داريد خارج از محدوده بقيه فكر كنيد. استند غرفه نمايشگاهيتان بايد شخصيتي داشته باشد. شما ميتوانيد به اين مسأله با افزودن حايلهايي منحصر به فرد به استندهاي تان دست بيابيد. هنگامي كه حايل و وسايل و مؤلفههايي ديگر اضافه ميكنيد. مطمئن شويد كه آنها با تصوير برندتان طنين داشته باشند. هم مرلفههايي كه به غرفه نمايشگاهيتان اضافه ميكنيد بايد به كه تصوير محبوب و سالم ختم شويد يا پيغامي يكپارچه ارائه و معرفي نماييد كه ميخواهيد به خوبي انجام دهيد.
- ۳۵ بازديد
- ۰ نظر