سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

هر آنچه كه بايد در زمينه غرفه سازي نمايشگاهي در نظر گرفت

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

هر آنچه كه بايد در زمينه غرفه سازي نمايشگاهي در نظر گرفت

نمايشگاه هاي داخلي و خارجي مختلفي كه در سطح كشور برگزار مي شوند، نقش بسيار مهمي در پيشرفت شركت ها دارند. شركت هاي مختلف در تلاش هستند تا با شركت در اين نمايشگاه، شهرت برند خود را افزايش دهند. بنابراين غرفه سازي نمايشگاهي يكي از عوامل مهمي است كه نقش بسيار زيادي در موفقيت شركت ها و برندهاي مختلف داشته است. شركت ها در تلاش هستند تا با آگاهي از اصول غرفه سازي نمايشگاهي و استخدام افراد با تجربه، كار غرفه سازي نمايشگاهي خود را به نحو احسنت انجام دهند. در اينجا به بررسي اهميت غرفه سازي، طراح، طراحي و چيدمان در رسيدن به اهداف خود مي پردازيم.  

 

اهميت غرفه سازي نمايشگاهي در پيشرفت و توسعه

غرفه يكي از مكان هايي است كه به عنوان معرف شركت مربوطه عمل مي كند و نقش بسيار مهمي در موفقيت دارد. بنابراين بايد در تلاش باشيم تا طراحي و كارهاي چيدمان غرفه ما به نحوي انجام گيرد كه دربرگيرنده تمام اهداف ما از شركت در نمايشگاه باشد. آگاهي از اصول و نكات غرفه سازي نمايشگاهي، به ما كمك مي كند تا تمامي ويژگي هاي غرفه هاي نمايشگاهي از قبيل موقعيت مكاني مناسب، هماهنگي با محصولات، طراحي بي نظير، جذابيت بالا و همچنين موفقيت در انتقال پيام را برآورده كنيم. برپايي نمايشگاه هاي داخلي و خارجي مي تواند به عنوان فرصتي براي معرفي ما به ديگر شركت ها و به خصوص جهان باشد. از اينرو با غرفه سازي نمايشگاهي مي توانيد محصولات جديد خود را معرفي كنيد و آن ها را به نمايش بگذاريد، سرمايه گذاران جديد را تحت تاثير قرار دهيد، اعتبار و قدرت برند خود را به نمايش بگذاريد و در نهايت باعث پيشرفت خود باشيد.


اصول غرفه سازي نمايشگاهي

غرفه سازي نمايشگاهي داراي اصول خاصي مي باشد كه اين اصول با توجه به نيازها و همچنين اهدافي كه غرفه مورد نظر دارد، به صورت دقيق مشخص مي شود. اصول غرفه سازي نمايشگاهي مشخص مي كنند كه چطور بايد فضاي موجود را براي بخش هاي مختلف غرفه تقسيم بندي كنيد. اين تقسيم بندي ها مربوط به بخش هاي اطلاع رساني، بخش نمايش كالاها، بخش نمايش تصويري، بخش راهنمايي و مذاكره، بخش آموزشي، بخش انبار و قسمت مبلمان اداري و گفتگو مي شود. طراحان با خلاقيت، ايده ها و نوآوري هاي خود را با بررسي تمامي جوانب مطرح مي كنند. ما با دانش كافي به اصول ساخت غرفه نمايشگاهي، روياي شما را در تبديل شدن به يك برند معتبر و نام آشنا برآورده خواهيم كرد.


انتخاب طراحان حرفه اي براي غرفه سازي نمايشگاهي

انتخاب يك طراح ماهر و باتجربه جهت پشيبرد اهداف شما، يكي از مهم ترين عامل هاي موفقيت مي باشد. بنابراين هميشه سعي كنيد طراحي را براي غرفه سازي نمايشگاهي خود انتخاب كنيد كه داراي سليقه باشد و از خلاقيت بالايي برخوردار باشد. طراح اصولا بايد با فضا و ابعاد نمايشگاه آشنايي داشته باشد. اين فرد با داشتن تجربه اي عالي در زمينه غرفه سازي نمايشگاهي، مي تواند اصول زيبايي، بازاريابي، جذابيت و فروش را به راحتي در عمليات طراحي غرفه خود در نظر بگيرد و اجرا كند. طراح بايد بتواند براي تمام اجزا و كالاهايي كه قرار است در نمايشگاه به نمايش گذاشته شود، محلي تعبيه كند. بنابراين فراموش نكنيد كه طراح بايد نسبت به تمامي جزئيات كار آگاهي داشته باشد. توجه به جزئيات در طي روند كار، باعث مي شود كار غرفه سازي نمايشگاهي بدون هيچ مشكلي به پايان رسد.


نقش چيدمان در غرفه سازي نمايشگاهي

به منظور موفقيت در كار بايد استانداردهايي را در زمينه غرفه سازي نمايشگاهي رعايت كنيم تا به هدف مورد نظر خود دست پيدا كنيم. بررسي و توجه به نكات فني يكي از اصول و استانداردهاي اصلي در غرفه سازي مي باشد. از اينرو شما بايد عواملي نظير نورپردازي، فصل برگذاري، ارتفاع سقف، متراژ فضا، مسير ورود و خروج، رطوبت و غيره را در نظر بگيريد. بايد غرفه خود را طوري طراحي كنيد كه در كنار غرفه هاي ديگر برجسته باشد و طراحي آن متمايز از غرفه هاي محاور باشد. دكوراسيون وچيدمان غرفه ها بايد طوري انجام شود كه كالاي مورد فروش كانون توجه قرار گيرد. سعي كنيد غرفه خود را در نهايت سادگي، شيك نگه داريد؛ بنابراين هر چيزي كه باعث مي شود غرفه سازي نمايشگاهي شما شلوغ شود را از دستور كار حذف كنيد. هماهنگي و هارموني در فضا را فراموش نكنيد.


نكاتي كه در غرفه نمايشگاهي نبايد فراموش كرد

عوامل تاثيرگذار بسياري در موفقيت و استفاده كارآمد از غرفه هاي نمايشگاهي وجود دارد؛ از اينرو در زمينه غرفه سازي نمايشگاهي بايد نكاتي را رعايت كرد تا به موفقيت روز افزون دست يابيم. غرفه شما به عنوان يك رابط مستقيم با مشتري در نمايشگاه عمل مي كند. بنابراين بايد سعي كنيد جذابيت غرفه نمايشگاه خود را افزايش دهيد. اين جذابيت با مواردي از قبيل هارموني، رنگ بندي، لوگوي شركت، ابعاد و فضا و غيره پر رنگ مي شود. غرفه شما به عنوان تبليغات شركت عمل مي كند؛ بنابراين سعي كنيد با مشورت و همكاري با شركت هاي غرفه سازي نمايشگاهي معتبر و با تجربه همچون ما، اين كار را به نحو احسنت انجام دهيد. رايكا سازان به شما كمك مي كند تا بتوانيد به راحتي با مردم ارتباط برقرار كنيد و جايگاه ويژه اي در بازار جهاني پيدا كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.