سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

غرفه سازي نمايشگاهي روشي موثر براي پيشرفت در كسب و كار

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

غرفه سازي نمايشگاهي روشي موثر براي پيشرفت در كسب و كار

توسعه كسب و كار و جذب مشتريان از خواسته هاي هر مدير باتجربه و باهوشي است. شركت در نمايشگاه ها و داشتن غرفه هاي خاص از هر لحاظ مي تواند هرشخصي را به سمت اين هدف پيش ببرد. بهترين طرح ها را در غرفه سازي نمايشگاهي بكار بگيريد و تجارت پويا داشته باشيد.

 

جايگاه غرفه هاي تجاري در نمايشگاه ها

امروزه شركت در مجامع بين المللي و نمايشگاه هاي مختلف يك فرصت سازنده و مهم براي رونق بخشيدن به كسب و كار و معرفي محصولات مي باشد. توجه به ابزارهاي جذب مشتري و هويت بخشيدن به محصولات عرضه شده تاثير فراواني در رشد و پيشرفت يك سيستم كاري دارد. از مهم ترين اين ابزارها توجه به بخش غرفه سازي نمايشگاهي مي باشد. يك غرفه مناسب، شيك و متناسب با نوع كار شما موجب توقف مشتري و يك بازديد طولاني از غرفه كالاهاي شما خواهد شد. در غرفه سازي نمايشگاهي كه به صورت اصولي و استاندارد تهيه شده باشد تمامي جزئيات و نكات مربوط به طراحي غرفه تا نور پردازي و رنگ شناسي مورد توجه قرار مي گيرد و به مرحله اجرا مي رسد. غرفه نمايشگاهي علاوه بر عرضه محصولات توليدي يك فرصت مناسب براي روبرو شدن با همفكران اقتصادي، ارتباط مستقيم با مخاطبان و مشاهده نوع نياز آن ها مي باشد. با طراحي غرفه سازي نمايشگاهي و اجراي آن مشتري جذب كنيد و به محصولات خود اعتبار ببخشيد.


مزيت غرفه سازي نمايشگاهي

ساخت و اجراي غرفه زيباي نمايشگاهي و طراحي متناسب با نوع مشاغل مزيت هاي فراواني براي صاحبان كسب و كار دارد. اين مزيت ها از سود بيشتر در مدت كم تا تبليغات را شامل مي شوند. از جمله مهم ترين مزاياي غرفه سازي نمايشگاهي را مي توان موارد زير عنوان نمود:

1-
جذب مشتري و رونق كسب و كار

2-
ارائه ويژه محصولات در بهترين حالت

3-
يك تبليغات غير مستقيم بر اعتبار كالاها و محصولات

4-
پذيرايي مناسب تر از مراجعه كنندگان

5-
چشمگير شدن غرفه نمايشگاهي در ميان ديگر رقيبان

6-
دريافت سود بيشتر و بستن قراردادهاي جديد با شركت هاي بزرگ

ساخت و اجرايي طرح هاي جذاب غرفه سازي نمايشگاهي توسط تيم مجرب ساخت غرفه مي تواند اين مزايا و ويژگي ها را ميسر سازد و فرصت هاي اقتصادي، تجاري و فرهنگي بسياري را براي صاحبان سرمايه ايجاد نمايد. بهترين طرح ها براي ساخت غرفه سازي آنهايي هستند كه از فضاي موجود بيشترين و بهترين استفاده را برده باشند، زيبا و متناسب با محصولات باشد و استاندارد هاي زيباشناسي در آن رعايت شده باشد.


چگونگي طراحي در غرفه سازي نمايشگاهي

طراحي اصولي غرفه سازي نمايشگاهي با هدف ارائه بهتر محصولات و بهينه سازي فضاي موجود انجام مي گردد. به همين منظور آشنايي كامل با نيازهاي مشتري، رنگ شناسي، نورپردازي، انتخاب بهترين مصالح، تركيب زيبا، بهترين مبلمان و ساخت دكوري كه نمايانگر محصولات و شركت باشد اهميت بسياري دارد. تيم طراح غرفه سازي نمايشگاهي بهترين طرح و مصالح را براي ساخت فضاي غرفه بكار مي گيرند و از حداقل فضاي موجود يك فضاي خاص و متناسب با محيط نمايشگاه را ايجاد مي نمايند. غرفه سازي نمايشگاهي و توجه ويژه به آن يك فرصت عالي براي ديده شدن و رونق كسب و كار مي باشد. با انتخاب طرح هاي ويژه و جذاب به محصولات و كالاهاي خود فرصت ديده شدن بدهيد و در كمترين زمان به سود بالا برسيد.


ساخت غرفه هاي جذاب و مناسب

شيوه طراحي تا ساخت مراحل گوناگون، ساخت غرفه نمايشگاهي از طراحي تا اجرا را دربر مي گيرد، طراحان با در نظر داشتن عوامل خاص همچون موضوع نمايشگاه، ميزان اعتبار نمايشگاه، شيوه طراحي غرفه، متراژ غرفه موجود، تبليغات و نحوه ساخت دكور تبليغاتي به ساخت غرفه نمايشگاهي اقدام مي نمايند. مهم ترين مراحل غرفه سازي نمايشگاهي شامل موارد زير مي باشد:

1-
با مراجعه به شركت هاي معتبر غرفه سازي نمايشگاهي و آشنايي با طرح ها و نمونه هاي ارائه شده نسبت به عقد قرارداد اقدام مي نماييد

2-
طرح مورد نظر خود را پيشنهاد مي دهيد و طراحان مجرب شيوه اجرايي شدن آن را بررسي مي نمايند

3-
توافقات لازم با مسئولين نمايشگاهي براي غرفه سازي نمايشگاهي صورت مي پذيرد

4-
ساخت كف براي اجراي طرح غرفه سازي نمايشگاهي صورت مي پذيرد

5-
طرح مورد نظر بر كف پياده سازي مي شود

6-
ساخت دكور زيبا و نجاري مربوط به آن انجام مي گردد

7-
رنگ آميزي، نورپردازي و پانوراما بر غرفه شكل مي گيرد

8-
تهيه مبلمان و اشياء تزييني دكور


به بهترين شكل محصولات خود را معرفي كنيد

با غرفه سازي نمايشگاهي به محصولات و كار خود ارزش دهيد و اعتبار آن را نزد مشتريان و همكاران يا رقيبان بيافزاييد. غرفه نمايشگاهي در سود و زيان يك سيستم تاثير بسياري دارد چرا كه هيچ فردي جذب غرفه آشفته و نازيبا نخواهد شد. ساخت و طراحي غرفه در نمايشگاه هاي بين المللي جايگاه ويژه اي در سرتاسر جهان دارد و توجه به اين امر مي تواند بسياري از مسائل مربوط به جذب مشتريان و نقص در فروش را برطرف سازد. قيمت ساخت غرفه نمايشگاهي با توجه به نوع مصالح، طراحي دكور، بكارگيري دستگاه هاي مختلف و مواردي از اين دست تعيين مي گردد. با ساخت غرفه زيبا و اجراي طرح آن توسط تيم هاي مجرب مي توانيد در مسابقه كسب و كار با رقيبان خود پيروز شويد و سود بالايي در مدت كم بدست آوريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.