سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

چگونه بهترين دكوراسيون فروشگاهي را داشته باشيد

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

چگونه بهترين دكوراسيون فروشگاهي را داشته باشيد

اگر يك فروشگاه دار هستيد و مي خواهيد مشتريان بيشتري را به سمت فروشگاه خود جذب نماييد بهتر است به سراغ يك طراحي دكوراسيون فروشگاهي اصولي برويد. ما به شما نكات مهم در طراحي دكوراسيون فروشگاهي را خواهيم گفت پس از آن است كه به اهميت آن پي مي بريد و به دنبال يك طراح خوب براي طراحي دكوراسيون فروشگاهي خود خواهيد بود. پس همراه ما باشيد.
چه فروشگاهي داريد؟
 
شما صاحب چه فروشگاهي هستيد اين نكته بسيار بسيار مهم مي باشد. طراحي هر فروشگاهي متفاوت مي باشد. اگر داراي يك فروشگاه مواد غذايي هستيد بايد نكات مربوط به فاسد شدن و گرم بودن فروشگاه را نيز در نظر بگيريد ولي اگر فروشگاه كيف و كفش داريد اين مورد ديگر مهم و ضروري نخواهد بود.

بسته به نوع فروشگاه شما اصول طراحي داخلي آن نيز متفاوت خواهد بود. هميشه مي توانيد براي اين كه بهترين گزينه طراحي فروشگاه خود را ببينيد به يك طراح و يك شركت طراحي داخلي خبره مراجعه نماييد.


نظم و زيبايي در كنار هم در طراحي دكوراسيون

از نكات مهمي كه بايد در طراحي دكوراسيون فروشگاهي رعايت شود توجه به نظم مي باشد. قفسه هاي فروشگاه بايد جوري چيده شده باشند كه بتوان به سادگي از ميان آن ها عبور كرد و به بخش هاي ديگر فروشگاه نيز دسترسي آسان داشت. اگر مشتري شما براي رسيدن به يك محصول خاص كه مد نظرش است، بخواهد راه پر پيچ و خمي را طي كند ديگر براي خريد مجدد محصول مورد نظرش به فروشگاه شما نخواهد آمد.

نكته ديگر زيبايي مي باشد جلوه هاي بصري هميشه مي توانند در ديد مشتري شما جذاب باشند و حسي خوبي در وي القا نمايند. مي توانيد به سادگي با يك طراحي دكوراسيون فروشگاهي عالي نظر مشتري خود را به خريد و سر زدن به فروشگاه تان ترغيب نماييد.


از تمام فضا استفاده نماييد

نكته مهم ديگر كه مي تواند خيلي به شما در داشتن يك فروشگاه خوب و ايده آل كمك نمايد بهره گيري از فضاي مفيد فروشگاهتان مي باشد. به اين معنا كه بايد طراحي قفسه ها به گونه باشد كه بيشترين استفاده را بتوان از فضا برد و در واقع قسمت هاي بلا استفاده در فروشگاه به حداقل برسد.

نكته ديگر براي استفاده از فضا اين است كه به فاصله بين قفسه ها نيز توجه نماييد. نزديك بودن بيش از حد قفسه ها شايد بتواند از لحاظ ارائه محصول بيشتر مفيد باشد اما براي عبور و مرور مشتريان را از كنار يكديگر سخت مي كند و همان مقوله نظم كه بيشتر نيز توضيح داديم مختل مي شود.

 

يك پيشنهاد خوب
پيشنهاد خوبي كه ما براي شما داريم اين است كه به سراغ يك شركت حرفه اي در زمينه طراحي و غرفه سازي فروشگاهي برويد. هر چه طراحي دكوراسيون فروشگاهي شما بهتر باشد مطمئنا در روند جذب مشتري و فروش بيشتر شما نيز تسريع ايجاد مي شود كه اين به معني سود بيشتر براي شماست.

شركت رايكا سازان اين افتخار را داشته است كه از سال 87 تاكنون گام هاي خوبي را در زمينه ساخت و اجراي انواع قفسه هاي فروشگاهي و طراحي دكوراسيون فروشگاهي برداشته باشد. بخش ساخت غرفه نمايشگاهي و دكوراسيون داخلي در اين شركت طي مدت هاي طولاني به بهترين نحو پيشرفت داشته است كه همين امر نيز باعث محبوبيت كار ما بين سايرين شده است.


خدمات ما در زمينه طراحي دكوراسيون فروشگاهي
ما براي شما بهترين طراحي دكوراسيون فروشگاهي را كه متناسب با فضاي كلي شما باشد و همچنين با نوع فروشگاه شما هم خواني داشته باشد را ارائه مي دهيم. سپس تصميم را بر عهده شما قرار مي دهيم كه از بين طرح هاي پيشنهادي ما بهترين مورد را هم از نظر زيبايي و از لحاظ قيمتي انتخاب نماييد. پس از آن است كه تيم حرفه اي  اجرا و نصب ما وارد عمل مي شود. گروه ما كه از افراد خبره تشكيل شده است در مناسب ترين زمان براي شما طراحي دكوراسيون فروشگاهي را انجام داده و كار را به صورت كامل تحويل شما خواهند داد. در تمام اين مدت مي توانيد خيالي آسوده داشته باشيد. مي توانيد در سايت ما نمونه كار هاي طراحي دكوراسيون فروشگاهي را مشاهده نماييد و با اطمينان خاطر كار طراحي دكوراسيون فروشگاهي خود را به دست ما بسپاريد.تيم ما با مناسب ترين قيمت ها منحصر به فردترين دكوراسيون را به شما هديه خواهد داد، همچنين شما مي توانيد از مشاوره با كارشناسان ما جهت طراحي دكوراسيون فروشگاهي خود استفاده نماييد.

تضمين ما نيز اين است كه از بهترين جنس ها و متريال ها را  استفاده خواهيم كرد تا بهترين نتيجه را براي شما به ارمغان بياوريم. در ضمن مي توانيد ساير كار هاي خود را نيز براي جذب مشتريان بيشتر به ما بسپاريد. ما مي توانيم در بخش تبليغات نيز به كمك شما بياييم و به شما را در جذب مشتريان بيشتر ياري نماييم.  پس مي توانيد خدمات ما را به عنوان يك پكيج كامل خريداري نماييد تا از نتيجه كار نيز اطمينان داشته باشيد. ما هميشه سعي مي كنيم تا بهترين ها را براي شما به ارمغان بياوريم . براي تماس با ما و ديدن نمونه كار هاي ما نيز مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد و بيشتر با شركت ما و خدمات ما در زمينه طراحي دكوراسيون فروشگاهي آشنا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.