اگر با توجه به فضا و محيط كاري خود به اين نتيجه رسيديد كه براي مديريت آن به پارتيشنهاي اداري نياز داريد، ميتوانيد براي اين كار اقدام كنيد. اما قبل از اينكه براي خريد و طراحي آن كاري بكنيد، با به يك سري نكات توجه كنيد. مهمترين نكته در زمان خريد پارتشين اداري نوع آن است. مهم است كه پارتيشنها چه كارايي قرار است داشته باشند. تنها قرار است به عنوان جداكننده استفاده شوند يا كاربردهاي ديگر پارتيشنها نيز براي شما مهم هستند.
در اينجا نكات با اهميتي كه قبل از خريد پارتيشن اداري بايد به آن توجه داشته باشيد را براي شما بازگو كرده ايم:
مهمترين و اولين نكتهاي كه در زمان خريد پارتيشن اداري بايد به آن توجه كنيد اين است كه از آنها چه انتظاري داريد. آيا تنها براي تفكيك فضا اقدام به خريد كردهايد يا خصوصيات ديگر پارتيشنها مانند عايق انرژي و صدا بودن را نيز مورد توجه قرار دادهايد؟ تمام اين عوامل در انتخاب شما مؤثر خواهند بود. عامل ديگر جنس پارتيشن اداري است كه ميتواند از ام دي اف، چوب، آلومينيوم، چرم يا مواد اوليه ديگر باشد كه هر كدام نما و كارايي خود را دارند. پارتيشنها بسته به جنسشان قيمتهاي متفاوتي دارند. مثلاً پارتيشن اداري ام دي اف ممكن است نسبت به آلومينيومي از قيمت پايينتري برخوردار باشند.
رنگ پارتيشنهاي اداري نيز بايد با دقت انتخاب شود، يعني پارتيشن اداري بايد جزئي از دكوراسيون شود و رنگ خنثي داشته و با ديگر عناصر محيط هم خواني داشته باشد.
اگر ميخواهيد از ديگر ويژگيهاي پارتيشنهاي اداري نيز استفاده كنيد، بهتر است پارتيشنهاي دو جداره را انتخاب كنيد. اين پارتيشنهاي اداري كارايي بيشتري از پارتيشن هاي تك جداره دارند. اما اگر نياز به آن آپشنها نداريد همان پارتيشن تك جداره را سفارش دهيد چون قيمت پارتيشن اداري دو جدارهها تقريباً دو برابر پارتيشن تك جداره است. پارتيشنهاي دو جداره ميتوانند براي تنظيم محيط با نصب پرده روي آنها استفاده شوند كه در زمان سفارش بايد تمام اين موارد مد نظر قرار گيرند.
در زمان سفارش پارتيشن اداري، از شركت سازنده بخواهيد به شما طرح دو بعدي يا سه بعدي محل را بدهد تا بتوانيد به طور دقيق اتفاقي كه قرار است در محل و فضاي شما بيفتد را ببينيد و اگر چيزي در سليقه شما نميگنجد در همان ابتداي كار تغيير كند تا بعد از ساخت دچار مشكل نشويد.
اگر مبلمان اداري خود را پيش از نصب پارتيشنهاي اداري سفارش دادهايد، مسئول ساخت پارتيشن اداري را در جريان بگذاريد. تا حد امكان خريد مبلمان اداري را به بعد از پارتيشن بندي موكول كنيد. يكي ديگر از خصوصيات پارتيشنهاي اداري ارتفاع آنها است كه باز هم با توجه به نيازتان بايد انتخاب شوند. اگر قصد داريد پارتيشنهايي كه ارتفاع آنها تا سقف ميرسد سفارش دهيد، بايد حتماً به هواي محيط و گرمايش و سرمايش آن نيز توجه داشته باشيد. وقتي مانعي براي تبادل هوا ايجاد كنيد، بايد از قبل همه چيز را در نظر داشته باشيد.
شركت مبلمان اداري فضاگويا با داشتن سالها سابقه در زمينه ساخت ميز مديريت و پارتيشنهاي اداري بهترين كيفيت را به مشتريان خود ارائه ميدهد و يكي از مزاياي خريد از اين شركت داشتن خدمات پس از فروش و گارانتي است كه در زمان خريد حس امنيت را در شما ايجاد خواهد كرد.
- ۱۷ بازديد
- ۰ نظر