شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

برش و حكاكي ليزري انواع چرم

نصب وساخت اسكلت فلزي|سازنده اسكلت پيچ ومهره اصفهان

برش و حكاكي ليزري انواع چرم

يكي ديگر ار موارد استفاده دستگاه هاي برش و حكاكي ليزري، برش انواع چرم است.
اين چرم‌ها براي ساخت كفش و كمربند، روكش مبلمان، كيف، تابلو، استفاده در دكوراسيون داخلي منازل، روي شلوار جين و اقسام لباس‌ها و همچنين در ساخت روكش ماشين‌ها كاربرد دارد. دستگاه‌هاي برش و حكاكي ليزري براي برش چرم، نيازي به قالب گيري ندارند و مي‌توانند برش‌هايي بسيار صاف و تميز بر روي چرم ايجاد كنند،
برش طرح‌هاي بسيار پيچيده با سرعت بسيار بالا از ديگر مزاياي استفاده از ماشين حكاكي و برش ليزري مي باشد. سرعت بالاي برش توسط اين دستگاه‌ها زماني بيشتر به چشم مي‌آيد كه شما بخواهيد چندين لايه چرم و پارچه را با هم برش بدهيد اينجاست كه با سرعتي كه اين دستگاه‌ها دارند شما عملا در مدت زمان كمي قادر خواهيد بود خيلي از مواد خودتان را به راحتي برش بدهيد.
اين دستگاه‌ها نيازي به يك الگوي قالب ثابت ندارند و لازم نيست كه براي هر نوع پارچه يا برشي قالب مخصوصي تهيه كنيد. لبه‌هاي چرم و لباس و پارچه را بدون زدگي و كاملا صاف برش مي‌دهند و كاري تميز تحويل شما مي‌دهند. كه اين به خاطر ظرافت و دقت بالايي اين دستگاه‌ها است.
شما مي‌توانيد توسط دستگاه‌هاي برش ليزر و حكاكي ليزري، طرح‌هاي زيبا و منحصر به فردي را روي كيف و لباس و كفش حكاكي و برش ليزري كنيد حتي مي‌توانيد چهره فرد خاصي را بر روي اين مواد برش و حكاكي ليزري كنيد و به ديوار بزنيد و يا به عنوان هديه‌اي ماندگار و متفاوت به دوستان و آشنايتان بدهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.